Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
PU

A kde tedy podle Vás končí? Víte o nějakém recyklačním závodě na plasty, kde končí obsah žlutých kontejnerů? Já ne. A to v oboru pracuji již 20 let.

Nevěřte všemu, co se nám snaží natlouct do hlav státní správa.

0 0
možnosti
OS

Opět pěkné bláboly pana Utěkala !!

1 1
možnosti
Foto

R25o18m26a44n 80K70o54z39e13l

30. 12. 2012 14:05

Pracoval jsem jako dispečer v odpadářské firmě a garantuji vám, že barevné kontejnery opravdu končily v třídírně. Stačilo, aby někdo zahlédl popeláře, jak odpady míchají, hned z toho byly telefonáty na městskou radnici a z městské radnice pak do naší firmy a pokud by se tyto případy opakovaly, tak by město vypovědělo smlouvu. Nadto: právě díky barevným kontejnerům lidé měli v třídírně práci a bylo pro mne velmi nepříjemné, když někdo bylo odpadů málo a musel jsem lidi poslat na pobočku do jiného města, případně nařídit dovolenou.

2 1
možnosti
PJ

P89e65t33r 12J59í35l20e41k

30. 12. 2012 15:03

Mám stejnou zkušenost

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 930x
Jsem člověk, který se řídí svým rozumem. Vše, co nemá logiku a postrádá elementární etiku, mne irituje.

Seznam rubrik